close


 


When I saw you for the first time, I knew you were the one

當我與妳第一次相見時,我已知道妳將是我的唯一

You didn't say a word to me, but love was in the air

你無須言說,但愛卻已瀰漫在空氣中

Then you held my hand, and pulled me into your world

當妳握著我的手,把我帶到妳的世界

from then on my life has changed for good.

從此,我的生活為你而改變

Now I'll never feel lonely again `cos you are in my life

現在我不再感到孤獨,因為妳在我的生命之中



Love, how can I explain to you

我該如何向妳解釋我的愛

the way I feel inside when I think of you

我的每一個想法都將出現妳的身影

I thank you for everything that you showed me

我很感謝你給我的一切

`cos you ever forget that I love you

妳沒忘記我愛著妳吧?



Love, I know that someday will soon you'll be right next to me

愛,我知道很快的有一天妳將在我身邊

Whole day miss you tight so I will always be yours

整天思念著妳,我將永遠屬於妳

Although we can't be together now

雖然現在我們無法在一起

remember I am here for you, when I know you're there for me

記得我在這裡等待著妳,當我知道妳在遠方等我



When ever I long to be with you

不論我等待多久

I just close my eyes and pretend you're here

我只是緊閉著雙眼假裝妳就在我身邊

I see you I touch you I feel you, like real

我看見妳、我觸摸妳,我感覺到妳的存在,希望這一切成真

Nothing can ever change what I feel inside

沒有任何事物能改變我的心意



How long must I be far a way from you

不管妳我相距多遠

I don't know,dear, but I know we are one

我也不知道,親愛的,但我知道我們是天生註定的一對


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    591命理風水 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()